TRIP

Подорож до Каліфорнії

Цього року у нас була відпустка, про яку ми давно мріяли - активний відпочинок. Оскільки наша дочка поїхала провідати своїх улюблених бабусь, ми мали можливість вибирати будь-які маршрути та не включати у них дитячі майданчики.

У США зазвичай відпустка не така вже і велика (10-15 робочих днів), тому люди часто поєднують її з якимись федеральними святами, щоб більше відпочити. Я також вирішив скористатися цією схемою і взяв відпустку одразу після Дня Незалежності. В результаті 6 днів відпустки перетворилися на 11. Звичайно, першим пунктом у нашому списку подорожей по США була Каліфорнія (а далі у нас в планах - Гаваї, Великий Каньйон, Аляска, Чикаго…). Каліфорнія - один з найбільш відвідуваних туристами штатів. В Каліфорнії проживає кожен восьмий американець, в ній знаходяться вісім міст зі списку найбільш густонаселених міст США (всього у списку їх п’ятдесят). Також цей штат відомий своєю незрівнянною природою.

Дуже хочеться колись проїхатись на машині через всю країну, але оскільки ми обмежені ліченими днями відпустки, то мали лише один варіант дістатися Каліфорнії - летіти. З Нью-Йорка в Каліфорнію літає багато авіакомпаній, ми ж летіли Дельтою. Варто зазначити два моменти. Перший - хоча на внутрішні рейси пасажири не мають приходити на реєстрацію за дві години, проте зауважте, що всі черги на контролі безпеки загальні для усіх рейсів, а отже, якщо вилітати з такого великого аеропорту як JFK, варто все одно приїжджати завчасно. Другий - на внутрішніх рейсах американських авіакомпаній пасажирів не годують, проте безалкогольні напої та каву вам запропонують, все інше - за додаткову плату.

Я сидів біля ілюмінатора одразу за крилом - тому потік теплого повітря створив ефект мініатюри

Ми пролітали якісь поля - і раптом вони обірвалися і почалися гори

Мер міста вітає нас з успішним прильотом до Сан-Франциско. Іронія в тому, що через пару днів у цьому аеропорту під час посадки на злітну смугу впав Boeing 777, який належить авіакомпанії Asiana Airlines

Зі спекотного Нью-Йорка ми прилетіли до Сан-Франциско, котрий зустрів нас…холодом! І це серед літа, ще й у південному штаті.Взагалі Каліфорнія відома своїм стабільним, схожим на середземноморський, кліматом. Але виключна географічна позиція Сан-Франциско робить його зовсім не схожим на решту штату. По-перше, у Сан-Франциско дуже сильні вітри, тому після заходу сонця та рано вранці буває дійсно холодно. Та й вдень те саме сонце проглядає не часто, місто постійно накривають хмари та тумани. Кажуть, літо найгірша в плані погоди пора у Сан-Франциско, а от восени має бути дуже добре. Нас про це попереджали, ми взяли з собою пару светриків, хоча теплі вітронепроникні куртки були б більш доречні. Місцеві жителі часто мають з собою наплічника, в котрому є одяг на будь-який вибрик погоди.

Кольорові будинки у районі Haight-Ashbury, який у 60-х був центром руху Хіппі

В Сан-Франциско ми провели днів п’ять. Ми зупинились у нашого друга, за що йому дуже вдячні. Перші два дні гуляли пішки містом (а у Сан-Франциско є де гуляти і що дивитись - найбільший в світі Чайнатаун, величезні парки, гарне узбережжя, міст Golden Gate), а потім забрали зарезервовану нами машинку у Budget і залишились дуже задоволені. Раджу при бронюванні машини уважно переглянути ціни, що пропонуються різними офісами компаній. Так, ціни на оренду в самому Сан-Франциско були набагато вище ніж в маленьких містечках в околицях (найвищі ж ціни зазвичай в аеропортах). Тому за нашою машинкою ми поїхали в маленьке містечко Mountain View у славнозвісній Долині (тій, що Кремнієва). Ми замовили компактний тип машини (наприклад, Budget міг дати нам Ford Focus), але ми до того ж знайшли в інтернеті купон на безкоштовне підвищення класу машини. Працівник Budget запропонував нам VW Beetle (в народі - Жук). Але, коли ми розповіли про нашого друга, який часто орендує у них автомобіль, він запропонував нам Toyota Camry. Але ми не могли відмовити собі у задоволені покататись на такій чудовій машинці, як “Жук”, тому відмовилися.

Отже, ми забрали машину, з’їздили на пікнік з друзями, помучилися з особливостями паркінгу у Сан-Франциско. Запаркувавши машину, ми ще день досліджували місто пішки, а наступного дня вирушили вже на машині подивитись «Мекку айтішників» - Кремнієву долину. Звичайно, я напишу про це більш докладно, а наразі невеликий спойлер - ми відвідали в той день Стенфордський університет і офіси Google.

Наступного ж дня почалася наша автоподорож з СФ до ЛА відомою трасою CA-1. Дорога зайняла у нас два дні, на ночівлю ми зупинились у дивовижному містечку Солванг

Діставшись Лос-Анджелеса, ми одразу поїхали на пагорби Беверлі Хілз, а потім прогулялися Алеєю Слави.

Це все дуже зручно знаходилось неподалік від квартири, що ми зняли за допомогою сервісу пошуку житла Airbnb. Це доволі непогана альтернатива готелям, а часом навіть дешевша.

Буду дуже вдячний, якщо зареєструєтесь на їхньому сайті за моїм посиланням - https://www.airbnb.com/c/aprokopenko1

Проте найголовніший плюс тієї квартири був у підземному паркінгу в будинку з закріпленими місцями, що повністю вирішувало проблему, де залишати машину. В Лос-Анджелесі ми провели лише два дні - гуляли містом, відвідали cтудію Universal, милувалися містом з Малхоленд-драйв.

Дорогу назад вже проклали по хайвею і заїжджали по дорозі лише в Санта-Барбару. Тому вже ввечері були знову у Сан-Франциско.

Останні два дні пройшли у зустрічах з друзями та знову прогулянками містом. І врешті вирушили назад, до спекотного літнього Нью-Йорка.

Подорож виявилась дуже насиченою - відпочивати не було коли, проте побачили багато всього. А ще зрозуміли, що й дуже багато чого не побачили, а отже, вертатимемось до Каліфорнії обов’язково. Там же ще парки з секвоями, винні долини, долина Смерті, Сан-Дієго…

Це була коротенька оповідь про нашу відпустку, а тепер чекайте більш детальні оповіді про кожне з міст, що ми відвідали.